• (iOS) Stealth Master: Assassin Ninja menipu token tanpa had

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ menipu token tanpa had ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Permainan ini bagus! Tetapi sila tambah bunyi, permainan ini akan menjadi lebih baik dengan bunyi

    WAAAAAAYYYY terlalu banyak iklan. Saya mendapat beberapa, tetapi ayuh... tahap mengambil masa 30 saat untuk selesai, dan kemudian anda perlu menonton iklan 30+ saat selepas setiap satu? Pembaziran masa. Permainan itu sendiri menyeronokkan, tetapi iklan yang berlebihan merosakkannya sama sekali. Dinyahpasang selepas 20 minit bermain. Tidak berbaloi.

    ketagih! Grafik yang baik, tahap yang mencabar, mengelakkan saya daripada bosan. Saya perasan selepas beberapa hari bermain, susun aturnya berulang tetapi saya tidak kisah. Satu-satunya perkara yang saya tidak suka ialah iklan selepas SETIAP PERINGKAT tetapi iklan nampaknya tidak dapat dielakkan hari ini jadi apa-apa pun. Selain itu, saya harap lebih mudah untuk mengumpul token, tetapi saya rasa ini membuatkan anda terus bermain. Berbaloi untuk dimuat turun.

    Stealth Master: Assassin Ninja Akció cgx

    Selepas kemas kini ia memaksa anda untuk menggunakan token. Ia akan membuatkan saya membeli satu kemahiran, kemudian menutupnya. Saya buka semula, saya ada 20 token tapi nampaknya ingat saya pernah beli satu sebelum ini. Saya membeli satu lagi dan ia menutup sendiri, kini dengan dua kemahiran. Ia melakukan ini sehingga tahap 2, isunya sekarang ialah ia berharga 25 token untuk tahap 2, saya tidak mempunyai banyak tetapi permainan itu tidak menyedarinya dan masih mahu saya menggunakan 20 token yang diberikannya. Jadi sekarang tiada cara untuk maju ke hadapan. Terpaksa bermula semula apabila saya mempunyai banyak

    Ini adalah permainan yang sangat menyeronokkan tetapi saya mempunyai dua aduan. Mula-mula, terdapat begitu banyak iklan setiap kali anda melengkapkan pusingan. Kedua, kadang-kadang apabila saya cuba untuk bergerak, ia sangat laggy. Sila betulkan isu ini. Terima kasih!

    Stealth Master: Ninja Assassin Action egm


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :